I. Actele necesare intocmirii documentatiei pentru cadastru si intabulare teren  (fara constructie):

1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie – Directia Taxe si Impozite (valabil in luna in care se depune dosarul cadastral) – in original;
2. Actele de proprietate ale terenului: titlu de proprietate, contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in certificatul de mostenitor – copii legalizate;
3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor – copii xerox;
4. Extras de plan parcelar avizat de Primarie (numai in cazul terenurilor extravilane sau a celor situate in “intravilanul nou”) – in original.

* Pentru Certificatele de mostenire si Sentintele civile emise dupa data de 16.04.2009, pe langa cei 120 RON (taxa in regim normal), Oficiul de Cadastru percepe o taxa suplimentara de 0,15% din valoarea terenului (regim normal) sau 0,75% (urgenta).

 

 

II. Actele necesare intocmirii documentatiei pentru cadastru si intabulare teren  (cu constructie):

1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie – Directia Taxe si Impozite (valabil in luna in care se depune dosarul cadastral) – in original;
2. Actele de proprietate ale terenului: titlu de proprietate, contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in certificatul de mostenitor – copii legalizate;
3. Autorizatia de construire si proces – verbal de receptie la terminarea lucrarilor (daca exista) – copii legalizate;
4. Autorizatia de demolare si proces – verbal de receptie la terminarea lucrarilor de demolare (numai in cazul in care in actele de proprietate se regaseste o constructie care ulterior a fost demolata) – copii legalizate;
5. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor – copii xerox.

 –

* Pentru Certificatele de mostenire si Sentintele civile emise dupa data de 16.04.2009, pe langa cei 120 RON (taxa in regim normal), Oficiul de Cadastru percepe o taxa suplimentara de 0,15% din valoarea imobilului (regim normal) sau 0,75% (urgenta) .

 

III. Actele necesare pentru dezmembrarea sau alipirea (comasarea) imobilelor:

1. Extras de carte funciara pentru informare (recent, anul in curs) – in original;
2. Documentatia cadastrala existenta – copie xerox;
3. Actele de proprietate – copii xerox;
4. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare – persoane juridice) – copii xerox;
5. Acordul bancii privind dezmembrarea/alipirea (doar daca terenul este ipotecat) – in original;
6. Certificat de urbanism in cazul alipirilor (comasarilor) – indiferent de numarul imobilelor care se alipesc, iar in cazul dezmembrarilor, doar pentru dezmembrarile cu mai mult de 3 loturi (inclusiv) – in original.

IV. Actele necesare pentru actualizare / rectificare cadastru, modificarea limitei de proprietate si/sau modificarea suprafetei terenului:

1. Extras de carte funciara pentru informare (recent, anul in curs) – in original;
2. Documentatia cadastrala existenta – copie xerox;
3. Actele de proprietate – copii xerox;
4. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare – persoane juridice) – copii xerox;
5. Acordul bancii privind actualizarea/rectificarea (doar daca terenul este ipotecat) – in original;
6. Adeverinta numar postal (unde este cazul) – copie legalizata;
7. Dovada scoaterii terenului din circuitul agricol (unde este cazul) – copie legalizata;
8. Declaratie notariala din care sa rezulte ca proprietarul / proprietarii sunt de acord cu modificarea limitelor de proprietate si a suprafetei imobilului – in original.

V. Actele necesare pentru aviz tehnic ocpi – necesar obtinerii pac, pug, puz, pud / certificatului de urbanism / sau numarului postal:

1. Documentatia cadastrala existenta – copie xerox;
2. Actele de proprietate – copii xerox;
3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor (BI / CI / certificat de inregistrare – persoane juridice) – copii xerox;
4. Certificat de urbanism – copie legalizata (doar in cazul avizului tehnic necesar obtinerii PUZ, PUD, PAC);
5. Extras de carte funciara pentru informare (recent, anul in curs) – in original (doar in cazul avizului tehnic necesar obtinerii PAC);
6. Extras de plan parcelar actualizat eliberat de Primarie – in original (doar in cazul avizului tehnic necesar obtinerii PAC).

 

Observatii:

 

– Documentatiile cadastrale se inscriu automat si in cartea funciara.

 

– Se pot folosi si acte in original in locul copiilor legalizate la notar, daca acestea au fost intocmite in mai multe exemplare si proprietarul se poate lipsi de un exemplar.

 

– Mentionam ca aceste acte in original vor ramane la dosarul depus la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara.

 

– Extrasul de carte funciara pentru informare poate fi procurat de societatea noastra. Taxele emiterii acestuia sunt de 20ron regim normal – termen 3 zile, si 100 ron – termen 1 zile. Serviciile sunt oferite gratis .

 

 

Formular rapid cerere oferta GeoTOPO.

Oferta va fi intocmita si retransmisa catre dumneavoastra de catre  specialistii nostrii in maxim 12 ore.

 

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online.

Acceptând condițiile de utilizare sunteți de acord cu politica noastra privind utilizarea cookie-urilor.

Privacy Settings saved!
Politica de utilizare cookie-uri

Când vizitați site-ul nostru, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. De aici puteti verifica setarile disponibile.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services